Ik, consument

De schoonheidssalon

Ik, consument

Ik als consument…, graag wil ik jullie mijn beleving delen als consument bij onze schoonheidssalon. Natuurlijk, denkt u, dit wordt een “gekleurd, enthousiast” artikel. Ik ben inderdaad eigenaar van de schoonheidssalon, maar geen schoonheidsspecialiste en natuurlijk ben ik enthousiast dat zal ik niet ontkennen. Maar ik heb een reden om enthousiast te zijn, mijn missie is geslaagd! Iedereen die mij persoonlijk kent weet dat ik mijn hart op de tong heb. Ik sta voor eerlijkheid en openheid. In de kapsalon vind ik het belangrijk om eerlijk advies te geven. Als ik van mening ben dat iets niet staat zeg ik dit eerlijk tegen mijn klanten. Als ik fout zit geef ik dit ook eerlijk toe, naar mijn klanten, maar ook naar mijn medewerkers. Ik sta open voor kritiek en probeer hier ook iets mee te doen.

Nu mijn ervaring als consument bij de schoonheidssalon. Doordat ik ouder wordt en tevens ook rook merk ik dit natuurlijk aan mijn huid. Iedere 6 weken ga ik naar de schoonheidssalon, al jaren doe ik dit. Meerdere salons heb ik bezocht en ik kan u verzekeren, ik vind het niet prettig. Harsen doet zeer, epileren is een drama voor mij. Ik zit steeds vol met wondjes en nadat alles is genezen dienen de ongewenste haartjes zich weer aan. Mijn huid heeft grove poriën, dus een flinke klus voor de onzuiverheden. Ik ben altijd blij als de massage zich aandient, pff eindelijk denk ik dan, nu kan ik ontspannen. Dan komt het masker, de schoonheidsspecialiste verdwijnt dan. Ik schrik me altijd helemaal rot als ze weer binnen komt stormen.

Nu bij ons…. wat een verademing. Allereerst het harsen, dat is verleden tijd, er wordt nu gewaxt. Het waxen is vrijwel pijnloos, maar nog beter is dat de roodheid na een uurtje weg is. Wat nog beter is, is dat de haartjes steeds langer wegblijven. In plaats van 1x in de 6 weken waxen is het nu inmiddels al weer 12 weken geleden dat ik gewaxt ben. En praktisch geen ongewenste haren!

Door mijn gebruik van de producten van Alcina is mijn huid schoner dan voorheen. Onzuiverheden verwijderen is dus beduidend minder. De producten doen hun werk en ze zijn ook nog betaalbaar. Natuurlijk zit ik dicht bij het vuur, maar de prijs van de producten zijn hetzelfde als voor u, de klanten. Ik krijg ze niet voor niets!

Nadat alle handelingen zijn verricht komt de massage…hmm heerlijk. Iedere keer weer een andere ontspannende massage. Mijn gezicht wordt uitgebreid gemasseerd. Eleni is in staat om te zien waar je op dat moment behoefte aan hebt. Nadat mijn gelaat is gemasseerd krijg ik een masker met ook daarin steeds weer een variatie. Terwijl mijn masker zijn werk doet gaat Eleni verder met masseren van mijn nek, rug en decolleté. Zij voelt mijn spanning en corrigeert mij hierin, nog nooit eerder door een andere schoonheidsspecialiste op gewezen. Ook loopt zij niet weg terwijl mijn masker inwerkt, maar zij blijft mij het ultieme gevoel geven van ontspannen.

Nadat dit ritueel klaar is volgt het verwijderen van het masker, nog steeds ben ik aan het genieten. Eleni laat je ook hierbij genieten door heerlijk met warme handdoeken het masker te verwijderen en de crème heerlijk in te masseren.

Kortom…..ik ben blij!  Blij als consument, maar ook blij als eigenaar. Focus op beleven en ontspannen, als ondernemer wil je je graag onderscheiden van de vele anderen. Ik vind dat wij daarin geslaagd zijn! Als consument? Als consument heb ik mijn schoonheidsspecialiste gevonden!

 

Wilt u een behandeling ervaren?

Wilt u net als ik een behandeling ervaren en beleven?